Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megszűnnek az Adwords véleménybővítmények

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.01.22.

Egy megfelelően megfogalmazott vélemény mindannyiunkra nagyobb hatással van, mint bármikor korábban. A (pozitív) vélemények jó benyomást tesznek a leendő ügyfelekre minden helyzetben, így akkor is, amikor éppen Google kereséssel igyekeznek megtalálni a keresett terméket vagy szolgáltatást.

2018. februárjától azonban az Adwords nem jelenít meg többé véleménybővítményeket hírdetésekkel, és az elért eredmények sem lesznek láthatóak a továbbiakban.

adwords-velemeny

Februártól tehát minden véleménybővítmény a teljesítményadatokkal együtt törlésre kerül. Amennyiben szükségünk lehet még ezekre az adatokra, fontos, hogy lementsük azokat a Bővítmények elemre kattintva az Adwords Hirdetések és bővítmények oldalán.

Persze lehetőségünk van a továbbiakban is kiegészítő információk megjelenítésére hirdetéseinkben, és javasoljuk is, hogy ezekkel minden hirdető éljen. Használhatunk hirdetésünk erősítése érdekében például belső linkeket, kiemeléseket vagy strukturált kódrészletbővítményeket.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet