Egy megfelelően megfogalmazott vélemény mindannyiunkra nagyobb hatással van, mint bármikor korábban. A (pozitív) vélemények jó benyomást tesznek a leendő ügyfelekre minden helyzetben, így akkor is, amikor éppen Google kereséssel igyekeznek megtalálni a keresett terméket vagy szolgáltatást.
2018. februárjától azonban az Adwords nem jelenít meg többé véleménybővítményeket hírdetésekkel, és az elért eredmények sem lesznek láthatóak a továbbiakban.
Februártól tehát minden véleménybővítmény a teljesítményadatokkal együtt törlésre kerül. Amennyiben szükségünk lehet még ezekre az adatokra, fontos, hogy lementsük azokat a Bővítmények elemre kattintva az Adwords Hirdetések és bővítmények oldalán.
Persze lehetőségünk van a továbbiakban is kiegészítő információk megjelenítésére hirdetéseinkben, és javasoljuk is, hogy ezekkel minden hirdető éljen. Használhatunk hirdetésünk erősítése érdekében például belső linkeket, kiemeléseket vagy strukturált kódrészletbővítményeket.