Egyes hirdetők a Google Ads konzolban egy béta-funkciót látnak, amelynek neve “automatikusan létrehozott eszközök”. Ez a funkció lehetővé teszi a Google számára, hogy a céloldal, a domain és más hirdetések tartalmának felhasználásával címsorokat, leírásokat és egyéb eszközöket generáljon.
Harrison J Hepp posztolta ezt a Twitteren, és azt írta: “Woah, ez az első alkalom, hogy láttam ezt az opciót egy kampány beállításakor. Próbálta már valaki?” Harrison megosztotta ezt a képernyőképet is, amely hozzáteszi: “A Google automatikus eszközöket biztosít az eszközök testreszabásához a kulcsszavak relevanciája alapján”.
A hivatalos súgócikk alapján az elemek 4 forrásból táplálkozhatnak:
- Hirdetés céloldala
- Releváns weboldalak, amelyek a hirdetés céloldalával megegyező domainen működnek
- Az azonos hirdetéscsoportban szereplő, meglévő szöveges hirdetések
- Az azonos hirdetéscsoportban szereplő kulcsszavak
Egyelőre nincs információ arról, hogy az fejlesztés mikor kerül élesítésre.
További információk az alábbi súgócikkben olvashatók: