Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az Apple új eszközt tesztel az App Store-hirdetések optimalizálására

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.28.

A hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.

A Business Insider úgy tudja, hogy ez az eszköz a Google Performance és a Meta Advantage+kampányokhoz hasonlóan csökkenti a hirdetők munkáját azáltal, hogy automatikusan azonosítja az optimális hirdetéselhelyezéseket az App Store-ban.

A teszt jelenleg csak a hirdetők kis csoportjának elérhető. Várhatóan néhány hónapon belül hivatalosan is bemutatásra kerül az új termék. 

Hogyan működik? A hirdetőknek meg kell adniuk a következőket:

Budget, target CPA, közönség, célországok.

Az Apple algoritmusa ezután a mesterséges intelligencia segítségével határozza meg a leghatékonyabb helyeket a hirdetések megjelenítésére az App Store-ban elérhető formátumokban.

Forrás: https://searchengineland.com/apple-tool-optimizing-app-store-ads-438312

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet