Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az Instagram átkeresztelte a tartalomhirdetéseket partnerhirdetésekre

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.05.09.

A partnerségi hirdetések hatékonyabb és költséghatékonyabb módszert kínálnak a hirdetőknek a közönség elérésére.

Az Instagram most felfedte, hogy a márkás tartalmi hirdetéseket partnerhirdetésekké nevezi át, új módszereket kínálva a márkáknak és az alkotóknak a hirdetési erőfeszítésekben való együttműködésre.

A partnerhirdetések lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy kiterjesszék az alkotók vagy más partnerek fiókjából származó tartalmat, elősegítve ezzel a szélesebb körű együttműködést.

A frissített hirdetési formátum lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy az organikus Instagram-tartalmak szélesebb körét reklámozzák partnerségi hirdetésként. Ide tartoznak a fizetett partnerségi címkével ellátott, márkás tartalmak, az Instagram Collab-bejegyzések, a @megemlítések, az emberek címkéi, a termékcímkék és más olyan tartalmak, amelyeken nem szerepel a fizetett partnerség címkéje. A hirdetőknek lehetőségük van új partnerségi hirdetéseket létrehozni a Hirdetéskezelőben anélkül, hogy meglévő bejegyzésre lenne szükségük. E további használati esetek figyelembevétele érdekében a vállalat frissíti az engedélyeket, hogy a partnerségi hirdetéseket még felhasználóbarátabbá tegye.

Az Instagram szerint a partnerhirdetések jelentik a leghatékonyabb és legátláthatóbb módszert a hirdetők és a partnerek együttműködésére a reklámkampányokon. Adataik azt sugallják, hogy a partnerhirdetéseket a szokásos üzletmenet (BAU) hirdetésekkel kombináló kampányok 53%-kal magasabb átkattintási arányt, 19%-kal alacsonyabb műveletenkénti költséget eredményeznek, és 99%-kal a BAU-hirdetések önmagukban is jobban teljesítenek.

Az új hirdetésekről a Meta blogon olvashatsz .

Az új hirdetések rendkívül hatékony és átlátható módot kínálnak a márkák és az alkotók számára, hogy együttműködjenek a hirdetési kampányokban. Azáltal, hogy lehetővé teszik a különböző típusú organikus Instagram-tartalom népszerűsítését, ezek a hirdetések szélesebb körű együttműködést és fokozott felhasználói elkötelezettséget tesznek lehetővé.

A korai tesztek során az új hirdetésekről bebizonyosodott, hogy lényegesen magasabb átkattintási arányt, alacsonyabb műveletenkénti költséget jelent és nagyobb valószínűséggel teljesítenek a hagyományos, megszokott üzleti hirdetésekkel szemben.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet