Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az Instagram elindította rögzített bejegyzések tesztelését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.09.

2022 januárjában az Instagram egy új funkciót tesztelt, méghozzá a rácsnézet szerkesztési funkcióját, aminek segítségével tetszés szerint tudjuk rendezni a gépgalériánkat.

Akkor már utaltak arra is, hogy az Instagram más funkcióval is bővülni fog, aminek most elindult az élő tesztelése – Indiában már elérhető – ami nem más, mint a bejegyzések rögzítésének lehetősége, úgy mint a Facebook esetén, viszont itt 3 bejegyzés rögzítésére is lehetőség lesz/van. Az, hogy 3 bejegyzés is rögzíthető, valószínű a rács nézet felépítéséből adódik, hiszen a legfelső sorban egymás mellett 3 bejegyzést láthatunk egyszerre.

Ezt úgy tudjuk megtenni, hogy a bejegyzésnél kiválasztható egy “rögzítés a profilodon” lehetőség. Ez segítheti a kommunikációt a látogató számára, hiszen kiemelhetjük az éppen futó akciókat, különleges ajánlatokat, vagy újdonságokat.

Ugyan az Instagram lehetőséget ad a storyban elhelyezett képek és videók fokuszba helyezésére, de ez az új rögzített bejegyzés lehetőség sokkal gyorsabb és kényelmesebb kommunikáció eredményezhet, hiszen nem kell egy, vagy akár több kattintás ahhoz, hogy a fontos posztokat mindenki láthassa.

Egyelőre még nincs pontos információ, hogy mikor fog teljes körűen élesedni ez a funkció, a teszt lehetősége hamarosan egyre több profilban fog megjelenni.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet