Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az organikus Google Shopping

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.04.23.
A Google jövő héttől megnyitja a shopping találati listáját az organikus találatok számára az Egyesült Államok piacán. Más szavakkal: nem csak fizetett termékhirdetések, hanem ingyenes terméktalálatok is meg fognak jelenni a Google Shopping feed-jében.
A fizetett hirdetések továbbra is megmaradnak: azok a találati lista tetején, illetve alján fognak megjelenni. A product listing ads (PLAs) továbbra is csak fizetett találatokat tartalmaz majd.

organikus-google-shopping

 

Ezt a lépést alapvetően két ok motiválta: egyrészt a koronavírus miatt számos kiskereskedőnek sajnos le kellett húznia a rolót. Ennek érdekében a Google leveszi a kereskedők válláról a teher egy részét azáltal, hogy organikus találatként is megjelenhetnek a termékeik a Google Shopping-ban. Másrészt az Amazon előretörése a termékkeresés- és hirdetés piacán is lépéskényszerbe helyezte a keresőóriást. Ezzel a lépéssel kívánják visszaszerezni a piac egy részét.

 

A szolgáltatás globálisan év végétől fog rendelkezésünkre állni.

Bővebben a Search Engine Land oldalán »

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet