Az ügyfélegyezési listák (customer match) segítségével, lehetőségünk van szorosabb kapcsolatot kialakítani az ügyfeleinkkel, amely egy remek célzási lehetőség. Az ilyen típusú listákat felhasználhatjuk a Keresési, Shopping, Videó és Discovery kampányoknál is.
Az Ügyfélegyezés használatának még könnyebbé tétele érdekében a Google új frissítéseket tett közzé, amelyek segítségével több ügyfelet érhetünk el és javíthatunk a teljesítményen.
Az ügyféllista feltöltésekor kapunk egy százalékos arányt, amit egyezési arányként tüntet fel a rendszer. Korábban a lista feltöltésekor még várnunk kellett, hogy megkapjuk ezt a százalékos arányt, most már azonnal látható lesz.
Az egyezési arány javítása érdekében, minél több adatot érdemes megadni az ügyféllistában. Azoknál a hirdetőknél, akik kétféle ügyfélinformációt töltöttek fel, átlagosan 28 %-al növekedett az egyezési arány, akik pedig három ügyfél információt is megadtak, 35 %-os növekedést tapasztalhattak.
A listafeltöltéssel, kis listamérettel vagy kis mennyiséggel kapcsolatos ügyfélegyezési problémák javításáról részletes leírás található a support oldalon.
Tartsunk naprakészen a listáinkat az ajánlások segítségével
A listák frissítése kulcsfontosságú az ügyfélegyezés szempontjából.A listák egy idő után elévülnek, ezért fontos, hogy naprakészen tartsuk azt. Az ügyfélegyezési listák átlagosan 17 %-al növekednek forgalom és konverziós szempontból is, miután frissítésre kerülnek. Azért, hogy még könnyebb legyen megtudni, mikor kell frissíteni a listát, most már az ajánlások fülön is elérhető lesz egy javaslat ezzel kapcsolatban.