Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az új Google Ads nézetre való átállás befejezése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.06.06.

2023-ban a Google Ads új dizájnt vezetett be a rendszerezésének javítása és a dolgok könnyebb megtalálása érdekében, miközben továbbra is ugyanazokat az eszközöket és megoldásokat kínálja. A közzététel során kapott visszajelzéseknek köszönhetően azt találták, hogy a hirdetők a tartós használaton alapuló új kialakításokat részesítik előnyben. 2024. augusztus 30- tól kezdődően az új Google Ads megjelenése minden piacon elérhető lesz, a régi Google Ads megjelenése pedig megszűnik. Csak az új Google Ads-dizájn lesz elérhető asztali számítógépen. Továbbra is teljes mértékben támogatva a meglévő funkciókat és eszközöket.

Az új dizájn egy főmenüt tartalmaz a képernyő bal oldalán, amelyben az oldalak 5 magas szintű kategóriába vannak rendezve: 

  1. Kampányok: ahol elemezhetjük, optimalizálhatjuk és kezelhetjük kampányainkat
  2. Célok: ahol meghatározhatjuk, figyelemmel kísérhetjük és frissíthetjük a konverziós célokat
  3. Eszközök: ahol az alábbi eszközök találhatóak: 
    • Tervezés
    • Ajánlattétel és költségkeretek
    • Hibaelhárítás
    • Eszköztár
    • Közönségkezelés
  4. Számlázás: ahol figyelemmel kísérhetjük kiadásainkat és kifizetéseinket
  5. Adminisztrátor: ahol kezelhetjük a csapat-, biztonsági- és fiókbeállításait

Ez az extra kategorizálási szint hatékonyabbá teszi ezt az új kialakítást mind az új, mind a tapasztalt hirdetők számára. A lap tetején található keresősáv egy hasznos eszköz, amellyel gyorsan megtalálható, amit keresünk.  

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet