A beszélgetési élmény egy új, csevegésalapú funkció, amely a szakértelmet a Google mesterséges intelligenciájával kombinálva felgyorsítja a keresési kampányok létrehozását. Ez egy olyan eszköz, amelyet használva a szükséges szövegek és eszközök egyszerűbb létrehozása révén segít a keresési kampányok optimalizálásában.
Hogyan működik?
A beszélgetési élmény segítségével könnyebben optimalizálhatjuk a keresési hirdetéseket, mivel a Google mesterséges intelligenciájával kapcsolatos szakértelmét kiaknázva optimalizálhatunk.
A beszélgetési élmény révén hatékonyan alakíthatjuk ki a kampányt. Segítséget kérhetünk az alábbiakban:
- Új keresési hirdetéscímsorok és -leírások létrehozása
- Releváns kulcsszavak generálása
- Képek ajánlása
- Belső linkek ajánlása
A beszélgetési élmény a Google nagy nyelvi modelljein alapul, amely a mesterséges intelligencia egy olyan típusa, amely képes az emberi nyelv értelmezésére és létrehozására.
Az első lépés az előnyben részesített céloldal URL-jének megadása. A Google mesterséges intelligenciája automatikusan létrehozza a vállalkozás rövid leírását, amelyet ez után szerkeszthetünk.
Ezt követően a Google mesterséges intelligenciája releváns és hatékony kulcsszavakat, címsorokat, leírásokat, képeket és belső linkeket javasol a kampányhoz.
Fontos, hogy továbbra is mi irányítjuk a beszélgetéssel és a parancsokkal a javaslatokat.
Íme néhány tipp a beszélgetési élmény használatához:
- A kérelmek legyenek világosak és tömörek.
- Ha nem vagyunk elégedettek a válasszal, bármikor megpróbálhatjuk átfogalmazni vagy pontosítani a kérelmet.
Fontos, hogy a mi felelősségünk annak biztosítása, hogy az alkalmazott javaslatok pontosak és relevánsak legyenek a kampány élesítése előtt.
A beszélgetési élmény még fejlesztés alatt áll, ezért előfordulhatnak a képességeire vonatkozó bizonyos korlátozások.
Elérése:
1: A Google Ads-fiókban kattints a létrehozás gombra , majd válaszd a Kampány lehetőséget.
2: Folytasd a kampány-létrehozási folyamatot.
3: Ha a fiók jogosult rá, akkor a „Kulcsszavak és hirdetés” lépés elérésekor megjelenik a lehetőség az új beszélgetési élménnyel a keresési hirdetések összeállítására.