Még a Black Friday előtt a Think with Google kiadott egy újabb elemzést, ami a vásárlók változó felhasználói szokásait vizsgálja. Azon kívül, hogy továbbra is hangsúlyozzák a mobilnak az online vásárlásokra gyakorolt hatását, még a napon belüli vásárlói intenzitásokról is érdekes adatokkal szolgáltak.
Annak ellenére, hogy a Black Friday-ről az a tévhit, hogy a legkorábban ébredők viszik el a legjobb ajánlatokat (lásd idén Emag-on 1 perc alatt elfogyott több száz termék), ha a kereskedők szemszögéből megvizsgáljuk a teljes napot, akkor a teljes napra vonatkozó érdekes trendeket láthatunk mind a bolti vásárlás, mind a mobilos vásárlás területén.
Igaz, hogy egy-egy jólsikerült promócióval – és sokszor ráfizetéssel vagy nullszaldóval – valóban percek alatt eladható akár nagyobb árukészlet is, de magának a vásárlási intenzitásnak van egy napon belüli eloszlása, ami különbözik a konkrét bolti vásárlás és a mobilos vásárlások esetében. Míg a boltba betérő vásárlók délután a legaktívabbak, déltől egészen délután 4 óráig, addig a mobilos érdeklődés egész nap aktív és az esti órákban tetőzik.
Mint a legtöbb Google adat, ez is az amerikai adatokból táplálkozik, Neked is hasonló tapasztalatod volt Magyarországon? Egyáltalán volt értékelhető mobilos vásárlói forgalmad, a megnövekedett mobilios látogatószámon kívül?