A Facebook videóhirdetéseket új ajánlattétellel egészítik ki, mely a megtekintési költségen (CPV) fog alapulni és 10 másodperc után kell majd fizetni.
A Facebook szóvivője szerint ez alapvetően nem nagy változás, de a hirdetőknek lehetőséget szerettek volna adni a fizetési módszer kiválasztására, ill. az ajánlattal reményeik szerint nagyobb rugalmasságot tudnak majd biztosítani.
Akik ezzel a stratégiával élnek, azoknak abban az esetben kell csak fizetniük, ha az érdeklődő min. 10 másodpercet megnézett a videóhirdetésből, míg korábban a hírfolyamban történő megjelenés után volt az árazás.
Az Adweek.com szerint az újfajta ajánlattétel része egy nagyobb kaliberű tesztelési folyamatnak, amelyben arra kíváncsiak, hogy a nagyobb brandek (a kampánymenedzselés szempontjából) milyen hajlandóságot mutatnak a Power Editor és az API eszközök használata felé.