Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Bővült az optimalizálási pontszám

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.12.09.

Ahogyan az eddig is ismerős lehetett, a Google Ads-ben elérhető egy javaslatok szekció, ahol is rendszer javaslatokat tesz annak érdekében, hogy javíthassunk a fiók teljesítményén. Ezekkel a javaslatokkal, és a teljesítményünk optimalizálásával várhatóan bevételeink is növelhetőek.

Ebben a szekcióban található egy optimalizálási pontszám is, ami úgy növelhető, hogy elfogadjuk a rendszer által tett javaslatokat a fiókra nézve. Gyakorlatilag tehát a rendszer folyamatos segítséggel lát el minket a fiókunk teljesítményére vonatkozóan.

pontszam

“Google belsős adatok szerint, azok a hirdetők, akik fiókszinten 10 ponttal növelték az optimalizálási pontszámukat, átlagosan 10 %-kal növelték a konverziók számát is.” – csak keresési kampányok esetén.

Augusztustól már a shopping kampányok is szerepeltek a javaslatok között, mostantól pedig már a display kampányokat is magában foglalja az optimalizálási pontszám.

Csakúgy, mint a keresési és shopping kampányoknál, a display kampányok esetében is egy 0 és 100 közötti pontszámmal találkozhatunk. Külön kampány szinten jelennek meg a Keresési, Shopping és Display pontszámok, a fiók szintjén pedig egy kombinált pontszámmal találkozhatunk. 

A display hálózaton, legtöbb esetben az alábbi ajánlásokat láthatjuk:

  • Intelligens ajánlattételek alkalmazása,
  • célzás kibővítésének az alkalmazása, hogy további ügyfeleket érhessünk el, hasonló konverziónkénti költség mellett, valamint
  • az adaptív vizuális hirdetések hozzáadása.
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet