Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Egyszerűbb név a Google app kampányainak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.02.25.

Manapság már mindenki kezében ott a mobiltelefonja, ha éppen használja, ha nem. Millió módon használják emberek, egy azonban közös: ha keresnek valamit (például egy új esőkabátot), nagy eséllyel járni fognak a Google felületén.

A Google eddig is kínált lehetőséget app kampányok indítására univerzális app kampány néven. Ezúttal a név változott, egyszerűsödött, már csak egyszerűen ‘app kampány’-nak hívjuk őket.

universal-app-campaigns

A funkciók ezzel együtt nem módosultak, nem fejlesztették őket, csupán a név változott. A működési elv is változatlan, továbbra is a gépi tanulás módszerére támaszkodhatunk app kampányok indításakor.

Te használtad már ezt a lehetőséget?

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet