Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Egyszerűbben tekinthetjük meg a változástörténetet Google Ads-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.02.17.

Jelenleg egészen biztosan nem tartozik a legegyszerűbb Google Ads-ben elvégezhető tevékenységek közé a változástörténet átnézése. Ez által rendkivül macerás áttekinteni a kampányteljesítményt a változástörténet függvényében.

Eddig, ha arra voltunk kíváncsiak, hogy adott változtatások egy kampányon hogyan befolyásolták annak teljesítményét, akkor külön meg kellett nézni az adott kampányt, és külön a változástörténetet. Ez nem egy túl kényelmes megoldás, ha a trendet figyelnénk bizonyos változtatások függvényében. Nem csak idő rabló tevékenység, de a tévedés valószínűségét is magában rejti.

valtozastortenet

A közelgő frissítés megkönnyíti a dolgunkat: ráadásul így egyszerűbb lesz meghatározni azt is, hogy a kampányokban végzett módosítások hogyan befolyásolják a hirdetések teljesítményét. 

Hogyan? 

A kampány-teljesítésnél “jegyzet-szerűen” látni fogjuk az időközben elvégzett változásokat a kampányon.

Nálad már látható az újdonság?

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet