Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Elérhető a twitter üzleti fiók

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.14.

Elérhetővé vált az üzleti fiókra váltás minden Twitter felhasználó számára – de érdemes váltani rá?

Eredetileg októberben mutatták be, mostanra azonban minden üzleti felhasználó számára elérhetővé vált ez az opció.

Ahhoz, hogy üzleti fiókra váltsunk, néhány feltételnek meg kell felelni:

–   Nem lehetsz ismétlődően szabályszegő

–   Teljesen kitöltött profillal kell rendelkezni: account név, bio és profilkép.

–   Tisztán beazonosíthatónak kell lenned a profilod alapján. Nem utalhat az másik személyre, brandre vagy szervezetre, nem lehet félrevezető. Állat vagy grafikus profilkép sem engedélyezett, ahogyan paródia és rajongói profilok sem.

Ha ezek mind teljesülnek, léphetsz tovább. Az alábbiakban ismertetjük a lépéseket:

1. Kattints a … (továbbiak)-ra, és ott a Twitter or professionals menüre

2. Válassz kategóriát (több, mint 30 közül választhatsz)

3. Válassz fiók típust: üzleti vagy creator. Ezt később megváltoztathatod.

Ha ezzel kész vagy, akkor következik a profil testreszabása.

A normál profilhoz képest sajnos csak annyi a különbség, hogy a kategóriát is kiválaszthatjuk.

Követett témakörök, amik alapján a feedet látni fogod. 3 kategória van: követett, javasolt, nem érdekes.

Tweet hirdetés lépései

Itt a Twitter Ads erősen lebutított változata érhető el.

–   A 3 tweetet felajánl az utóbbiak közül, de nem az összesből lehet válogatni. 

–   Kiválasztod a célt: engagement, követők vagy link click.

–   Célközönség meghatározása: hely, életkor, nem

–   Költség és időtartam megadása

–   fizetés beállítása

A Twitter közlése szerint nincs tervben a professional accountok célzásának lehetősége.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet