Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Eljött a második Mobilegeddon?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.04.

A héten indult a Google mobilbarát algoritmusába épülő azon frissítése, mely innentől kezdve bünteti az összes olyan weboldalt, melyek a felhasználói élményt zavaró módon, hatalmas pop-up bannerekkel szeretnék a látogatót az adott mobil alkalmazás installálására késztetni.

Szeptember elsején szellőztették meg, hogy várható egy ilyen jellegű büntetés, de a bevezetéséről semmi konkrétum nem hangzott el. Ami érdekesség, hogy az egész feltárási folyamat és büntetés a mobilbarát algoritmus szerves részét képezi inenntől kezdve. Amit fordíthatunk úgy is, hogy hiába pipáltunk ki minden egyes tényezőt, amit a Google előírt nekünk április 21-ét követően, ha nem megfelelő az alkalmazás installációs hirdetés a saját oldalunkon, akkor büntetést kaphatunk.  Alább látható 2 példa a helyes és a helytelen megoldásra is:

PÉLDA 1 – HELYES

mobilbarat-installacios-hirdetes

PÉLDA 2 – HELYTELEN

nem-mobilbarat-installacios-hirdetes

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet