Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Facebook F8 konferencia összefoglaló

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.06.10.

Az online  konferencia legmeghatározóbb témája a vállalkozások és a felhasználók közötti kommunikációs csatornák fejlesztése volt. Kiemelt szándékuk volt a fejlesztők munkáját segíteni, ezzel együtt a cégek növekedését a platformon.

Instagram – Messenger API

Ennek köszönhetően már Instagramon is tudnak automatizált üzeneteket küldeni a cégek, olyan gyakori kérdésekre, mint hogy mikor van nyitva az adott üzlet. Ezenfelül integrálni tudják a saját eszközeikkel amely segítségével az adott felhasználó korábbi vásárlásaira gyors rálátást nyernek. Az újításnak hála a customer experience kezelő rendszerek is elérik az Instagramról beérkező üzeneteket (pl. Sprinklr), így az összes bejövő üzenetet és kommentet egy felületről tudják kezelni. Hasonlóan, mint a Facebook Messenger esetén, ennek célja hogy közelebb hozza a felhasználókat a vállalatokhoz, egy közvetlenebb és gyorsabb kommunikációval.

Ezen téma kiemelt figyelmet kapott, a termékfejlesztéssel kapcsolatban pár érdekes statisztikai adatot is közzé tettek, amely szerint a felhasználók jelentős része (75%) szereti ha közvetlen üzenettel tud kommunikálni a cégekkel, a megkérdezettek több mint fele (64%)  az email-ben történő vagy telefonos kommunikációt is kiváltaná vele.

Facebook újítások

  • Customer Feedback template Messengeren belül
  • Login Connect with Messenger:

A facebook logint követően a cégek közvetlenül Messengeren tudnak kommunikálni a felhasználóval. Ez a módszer hatásosnak mutatkozott a customer support fejlesztésében, az alkalmazáson belüli konverziók növelésében és az árbevétel növekedése tekintetében.

  • Multipeer API

Mostantól a csoportos videóhívásokhoz is lehet AR filtereket fejleszteni, ezek egyszerre jelennek meg az összes résztvevőn.

  • Business Apps (Business Suite): 

Közvetlenül a facebook oldalról elérhetők lesznek harmadik fél által készített applikációk (pl. Canva).

Whatsapp Business API újdonságok

A fejlesztéseknek köszönhetően az onboarding procedúra ideje 5 percre csökkenhet, emelett az automatizált kommunikációt is megújították. Például egy maximum 10 opcióból álló menüt alkalmazhatnak a vállalkozások vagy előre megírt válaszok (maximum 3) lehetőségét ajánlhatják fel a felhasználóknak. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet