Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Facebook – Megszűnik a 20%-os szabály!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.09.28.

Az internet madarai már csiripelték sok platformon az elmúlt napokban: megszűnik a Facebook hirdetés képekre vonatkozó 20%-os szabálya! 

A hirdetők már tapasztalhatták, hogy a 20%-ot (bőven) meghaladó szövegmennyiséget is elfogadja a rendszer a hirdetési kreatívokon. A változtatást az is alátámasztja, hogy a text overlay tool oldala is átirányít. A Facebook ráadásul az eddigi szabály emlegetése helyett már inkább csak egy 20%-os best practice-ként emlegeti a korábbi szabályt.

megszűnik a Facebook 20%-os szabálya

Kitekintés: a 20%-os szabály bevezetésének elsődleges oka annak idején a “reklám-és információzaj” elkerülése volt azzal a céllal, hogy a felhasználói élmény ne váljon túlterheltté. Idővel azonban a Facebook is több olyan újítással rukkolt elő, ami sokkal inkább felkeltették a figyelmet, így a szövegmenniység kérdése háttérbe szorult. 

 

Írásunk forrása a SEJ cikke.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet