Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Fontos változások a Google kampányaira vonatkozóan

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.09.30.

A helyi kampányokat arra tervezték, hogy a hirdetéseink révén növeljük a fizikai bolt forgalmát.  A helyi kampányok megjelenhetnek a Google Térképen, a Keresési eredmények között, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton is.

Az első újítás a szolgáltatások attribútum, amelyet már tudunk alkalmazni a helyi kampányokra is.  Eddig is számos attribútum volt elérhető a Google cégem fiókban, mint pl: online tanfolyam, érintésmentes kézbesítés, stb. Ezek legtöbbje kategória függő és különböznek például a kórházak és éttermek esetében. A Google most ezeket az attribútumokat teszi elérhetővé a helyi kampányokhoz is. 

Ezek az új szolgáltatások attribútumok hasznosak lehetnek a vásárlási döntés folyamatában, illetve vizuálisabbak lesznek a hirdetéseink. 

Új jelvény a shopping hirdetésekhez

“Vedd át ma” jelvény után, itt a “vedd át később” jelvény a shopping hirdetésekhez, pl: vedd át szerdáig. Ezek a jelvények a címsorok felett találhatóak. 

A Google ezzel a lehetőséggel a kiskereskedőknek kedvez, hogy olyan termékeket is népszerűsítsenek, amelyek jelenleg nem kaphatóak a boltban, de néhány napon belül átvehetőek. 

A későbbi átvétel funkciót a Merchant Center fiókban lehet kezelni. Ez egy fontos lépés a kiskereskedőnek, főleg a közelgő ünnepek idején. 

Automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz.

Az automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz már tavaly szeptember óta létezik, amely optimalizálja a fizikai bolti látogatás ajánlatait az androidos eszközök GPS jelei kapcsán és a fogyasztói szokások alapján. Az automatikus ajánlattételi stratégia a látogatások során a nagyobb kereskedőkre és nagy éttermi láncokra fókuszál. 

A Google most ezt tovább fejlesztette és az üzletek tényleges értékesítésére fókuszál, nem csupán a gyalogos forgalomra.  A jogosultsághoz a hirdetőknek meg kell felelniük bizonyos bolti tranzakciós mennyiségeknek és további adat küszöbnek.

A Google egy blog bejegyzésében azt írja, hogy a hirdetők feltölthetik az első féltől származó, adatvédelmi szempontból biztonságos tranzakciós adataikat a folyamatos optimalizálás érdekében. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet