A helyi kampányokat arra tervezték, hogy a hirdetéseink révén növeljük a fizikai bolt forgalmát. A helyi kampányok megjelenhetnek a Google Térképen, a Keresési eredmények között, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton is.
Az első újítás a szolgáltatások attribútum, amelyet már tudunk alkalmazni a helyi kampányokra is. Eddig is számos attribútum volt elérhető a Google cégem fiókban, mint pl: online tanfolyam, érintésmentes kézbesítés, stb. Ezek legtöbbje kategória függő és különböznek például a kórházak és éttermek esetében. A Google most ezeket az attribútumokat teszi elérhetővé a helyi kampányokhoz is.
Ezek az új szolgáltatások attribútumok hasznosak lehetnek a vásárlási döntés folyamatában, illetve vizuálisabbak lesznek a hirdetéseink.
Új jelvény a shopping hirdetésekhez
“Vedd át ma” jelvény után, itt a “vedd át később” jelvény a shopping hirdetésekhez, pl: vedd át szerdáig. Ezek a jelvények a címsorok felett találhatóak.
A Google ezzel a lehetőséggel a kiskereskedőknek kedvez, hogy olyan termékeket is népszerűsítsenek, amelyek jelenleg nem kaphatóak a boltban, de néhány napon belül átvehetőek.
A későbbi átvétel funkciót a Merchant Center fiókban lehet kezelni. Ez egy fontos lépés a kiskereskedőnek, főleg a közelgő ünnepek idején.
Automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz.
Az automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz már tavaly szeptember óta létezik, amely optimalizálja a fizikai bolti látogatás ajánlatait az androidos eszközök GPS jelei kapcsán és a fogyasztói szokások alapján. Az automatikus ajánlattételi stratégia a látogatások során a nagyobb kereskedőkre és nagy éttermi láncokra fókuszál.
A Google most ezt tovább fejlesztette és az üzletek tényleges értékesítésére fókuszál, nem csupán a gyalogos forgalomra. A jogosultsághoz a hirdetőknek meg kell felelniük bizonyos bolti tranzakciós mennyiségeknek és további adat küszöbnek.
A Google egy blog bejegyzésében azt írja, hogy a hirdetők feltölthetik az első féltől származó, adatvédelmi szempontból biztonságos tranzakciós adataikat a folyamatos optimalizálás érdekében.