Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Ads-fiókjainkat már portfólió ajánlattételi stratégiával is kezelhetjük

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.02.10.

Már minden hirdető létrehozhatja és kezelheti a több fiókra kiterjedő ajánlattételi stratégiákat mind a Keresési, mind a Shopping-kampányokban.

A Google tavaly nyári bejelentése után februártól mindenki számára elérhető, hogy különböző fiókjai kampányait egyetlen portfólióba ötvözze, hiszen így könnyebb nagyobb teljesítményt elérni ezeken a fiókokon. 

David McNair, a GetYourGuide PPC menedzsere a következőképp vázolta fel ennek előnyeit:

„A különböző fiókok közti portfólió-ajánlattételi stratégiáit használva 14%-kal tudtuk növelni konverziós értékünket. A több fiókra kiterjedő ajánlattételi stratégia lehetővé tették számunkra az alapbeállítás egyszerűsítését, miközben több konverziós értéket termeltünk ugyanazon ROAS mellett. ”

De mi is az a portfólió szintű ajánlattételi stratégia?

Egy automatikus, célalapú ajánlattételi stratégia, amely több kampányt, hirdetéscsoportot és kulcsszót egyesít, és úgy állítja be az ajánlatokat, hogy azok elősegítsék a teljesítménycélok elérését.

A létrehozását követően a rendszer a Megosztott könyvtár menüpontban tárolja a portfólióstratégiát, innen lehet kezelni és követni a teljesítményüket.

További információ a fiókok közötti portfólió stratégiáiról a Google Ads Súgóban található.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet