Már minden hirdető létrehozhatja és kezelheti a több fiókra kiterjedő ajánlattételi stratégiákat mind a Keresési, mind a Shopping-kampányokban.
A Google tavaly nyári bejelentése után februártól mindenki számára elérhető, hogy különböző fiókjai kampányait egyetlen portfólióba ötvözze, hiszen így könnyebb nagyobb teljesítményt elérni ezeken a fiókokon.
David McNair, a GetYourGuide PPC menedzsere a következőképp vázolta fel ennek előnyeit:
„A különböző fiókok közti portfólió-ajánlattételi stratégiáit használva 14%-kal tudtuk növelni konverziós értékünket. A több fiókra kiterjedő ajánlattételi stratégia lehetővé tették számunkra az alapbeállítás egyszerűsítését, miközben több konverziós értéket termeltünk ugyanazon ROAS mellett. ”
De mi is az a portfólió szintű ajánlattételi stratégia?
Egy automatikus, célalapú ajánlattételi stratégia, amely több kampányt, hirdetéscsoportot és kulcsszót egyesít, és úgy állítja be az ajánlatokat, hogy azok elősegítsék a teljesítménycélok elérését.
A létrehozását követően a rendszer a Megosztott könyvtár menüpontban tárolja a portfólióstratégiát, innen lehet kezelni és követni a teljesítményüket.
További információ a fiókok közötti portfólió stratégiáiról a Google Ads Súgóban található.