A Google frissítette keresési hirdetési rendszerét, hogy előnyben részesítse a releváns és könnyen használható céloldalakat, amelyek megfelelnek a felhasználói szándéknak. A Google egy mesterséges intelligencia által vezérelt modell segítségével ellenőrzi, hogy az az oldal, amelyre a felhasználó egy hirdetésre kattintás után eljut, az elvárásoknak megfelelő élményt kínál-e.
A félrevezető landolók szigorítása
Azok a hirdetések, amelyek félrevezető oldalakra vezetnek a keresési eredmények között, leminősítésre kerülnek.
Mit tehetünk
- Az landing oldalak ellenőrzése: Győződjön meg arról, hogy a céloldal tartalma megegyezik a hirdetésszövegével.
- A navigáció átvizsgálása: a menük egyszerűsítése, CTA-k megfelelő elhelyezése, hogy a látogatók könnyen navigálhassanak a webhelyen.
- Első a mobil: A mobil-első indexelést szem előtt tartva gondoskodni kell arról, hogy az aloldalak jól töltsenek be, és könnyen navigálhatók legyenek mobileszközökön is.
Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-update-misleading-landing-pages-now-demoted/539226/