Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Ads részletesebb konverziós műveleteket kínál

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.02.24.

A Google részletesebb lehetőségeket tesztel a webhely-konverziós műveletek nyomon követésére a Google hirdetésekben.

A konverziós műveleteknél található kategória oszlopban, korábban 5 kategóriába szegmentálhattuk a kampányjelentéseket, mint pl: Vásárlás, Ügyfélszerzés, további információ kérése, Oldalmegjelenítés, Feliratkozás, Egyéb

A jövőben ezeket a kategóriákat változtatja meg a Google, és egészíti ki új lehetőségekkel.google-ujdonsag

A legtöbb fiókban már elérhetőek az új konverziós műveletek. 

Az új opciókészlet két részre oszlik, értékesítési kategóriára és lead gyűjtési kategóriára. 

Az új, részletesebb beállításoknak köszönhetően, jobban nyomon tudjuk követni a mikro konverziók alakulását, amit pedig majd a kampányok optimalizálásánál is feltudunk használni, amennyiben a kampányszintű konverziók alkalmazását használjuk, egy automatikus ajánlattételi stratégiával. 

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet