A Google Ads számos változtatást vezet be az APP kampányokban, amelyek célja a létrehozási folyamat egyszerűsítése és további konverziók generálása. Lássuk a részleteket!
- Maximize conversions ajánlattételi stratégia az App kampányokban
A hirdetők mostantól ezt az ajánlattételi stratégiát is használhatják az APP kampányokon keresztül.
Ez lehetővé teszi azt az optimalizálást, hogy a lehető legtöbb telepítés generálódjon a lehető legkevesebb idő alatt.
A hirdetők egyszerűen csak megadják költségvetésüket, a többit pedig a Google gépi algoritmusa fogja elvégezni.
Beállítása:
- Kattintson a App kampány beállításainak szerkesztéséhez.
- Válassza ki a „Ajánlat” szakaszt
- Vegye ki a pipát a „Telepítésenkénti célköltség beállítása” négyzetből.
- Mentse el a kampány módosításait.
Miután egy alkalmazáskampányt néhány hétig futtatott a maximális konverziókra tett ajánlattétel mellett, a hirdetők képesek lesznek meghatározni a tényleges telepítési költséget (CPI).
Innentől a Google azt mondja, hogy a hirdetők áttérhetnek a konverziók maximalizálásáról a CPI-stratégiára.
- Egyszerűsített képkövetelmények
Az APP kampányok jelenleg több mint 30 különböző méretű képet fogadnak el. Ezt egyszerűsíti úgy az idei év folyamán majd a Google Ads, hogy átáll a méret-alapú helyett az arány-alapú specifikációra.
Innentől a hirdetőknek majd csak három oldalarányt kell feltölteniük, melyek a következőek:
1: 1 (négyzet): Minimális méret 200 x 200, ajánlott méret 1200 x 1200
1,91: 1 (Tájkép): Minimális méret: 600 x 314, maximális mérete: 1200 x 628
4: 5 (portré): Minimális méret 320 x 400, ajánlott méret 1200 x 1500
A Google emellett növeli a képfájl méretkorlátját 150KB-ról 5 MB-ra, így a képek jobb minőségben tölthetők fel. A képek jóváhagyott fájlformátuma .jpg és .png fájl lehet. A Google nem engedélyezi a GIF-eket.
A jövő év elejétől kezdve az összes alkalmazáskampányt átállítják erre a követelménykészletre. Azok a meglévő képek, amelyek nem felelnek meg az új képarány-előírásoknak, leállnak a hirdetésekben, és eltávolításra kerülnek.
A változásra való felkészülés érdekében a hirdetőket arra ösztönzik, hogy vizsgálják felül a képes hirdetéseiket, és módosítsák azokat, amelyeket továbbra is mutatni szeretnének.
Segítségképp bevezetésre kerül majd egy olyan eszköz is, amellyel a három támogatott képarányra lehet “vágni” képeinket. Ez a kivágó eszköz elérhető lesz amikor képeket töltünk fel az újonnan létrehozott kampányokba.