Már 17 éve annak, hogy a Google bemutatta új termékét az Adwords-öt, mellyel a kis és nagy vállalkozásoknak egyaránt segíteni kívánta a digitális jelenlétét, a könnyeb boldogulást az online térben. Bár sok minden változott azóta, a küldetésük változatlan maradt.
Az egyelőre még béta verziióban működő új Adwords felület a gyorsaságon felül azt ígéri, hogy segít hatékonyabban elérni a meghatározott üzleti célokat. A változás folyamatos, de a legfontosabb dolgok elérhetőek az új felületen, kezdve a keresési hirdetésekhez használt remarketinglistáktól a kulcsszótervezőig. Ugyanakkor minden újdonság már csak itt látható és ezen a verzión keresztül használható.
Most, hogy minden lényeges dolog elérhető az Adwordsben, semmi akadálya, hogy átszokjunk az új felületre. Annál is inkább, mert év végével már ez lesz az egyedüli módja a fiókok kezelésének, ugyanis a jelenlegi verzió nem lesz tovább elérhető.
Természetesen a végleges változást megelőzően számíthatunk egy értesítő levélre, de nem érdemes megvárni az utolsó pillanatot a váltással.
Néhány segítség
Érdemes megismerkedni ezzel a segítséggel, mely körbevezet az új felületen. Ha a képes útmutatókat jobban kedveled, akkor azt is megtekintheted, de az Adwords súgó is rendelkezésre áll.