Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Analytics: Remarketing listák a keresési hirdetésekhez (RLSA)

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.06.12.

Mostantól az Analytics-ben létrehozott remarketing listákat is felhasználhatjuk az Adwords keresési hirdetésekhez (korlátozottan)!

Google Analytics: Remarketing a keresési hirdetésekhez (RLSA)

A régóta várt frissítést pár napja tette közzé a Google, így már nem csak az AdWords listáit használhatjuk fel, ha a keresési hálózaton szeretnénk remarketing hirdetéseket készíteni!

A remarketing hirdetésekkel a már korábbi felhasználóinkat érhetjük el újra, amely minden kampányban jelentősen javíthatja a konverziós számok alakulását. A már megszokott módon, különféleképpen kombinálhatjuk a célzásokat, kizárhatunk pl. olyan embereket, akik egy bizonyos oldalunkat tekintették meg.

Azonban most sem lehetünk felhőtlenül boldogok: a min. 1000 fő elérése továbbra is megkötés, a legtöbb Analytics által nyújtott lehetőség pedig nem lesz elérhető. A személyiségi jogokra hivatkozva nem használhatjuk fel a kor, nem, érdeklődési kör alapú kategóriákat, továbbá a többi demográfiai és technológiai dimenziókat sem (nyelv, lokáció, eszközök, stb.).

Ha Analytics-ben élni szeretnél a remarketing szolgáltatással, akkor ne felejtsd el aktiválni az Admin – Tracking info – Data Collection beállítások fülön! Továbbá vedd figyelembe azt is, hogy a régi listáid továbbra sem lesznek elérhetőek, sajnálatos módon újakat kell létrehozni.

Ha további információra van szükséged a funkcióval kapcsolatban, akkor javasoljuk olvasd el a RLSA: Remarketing a keresési hirdetésekhez című cikkünket is!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet