Múlt héten tartották a Google fejlesztői konferenciáját az I/O 2022-t.
Az I/O -n megosztotta a Google, hogyan segít az embereknek megérteni a világot a technológiai fejlesztésekkel a jobb nyelvi fordítástól a jobb keresési élményen át a térképen keresztüli gazdagabb felfedezésekig. A környezeti számítástechnika és a kiterjesztett valóság (AR) az ügyfélélmény új generációját is előmozdítja, ahol a számítógépek háttérbe szorulnak, és az emberek természetesnek tűnő módon végzik el a dolgokat.
A legnépszerűbb fogyasztói termékek bejelentései a következők voltak
- A Google Fordító 24 új nyelv támogatásával egészíti ki, így a nyelvek száma 133-ra nő.
- Az Android 13 , hogy segítse az emberek adatvédelmét és biztonságát minden eszközön, jobb közös élményekkel, valamint új alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal.
- A Google Wallet gyors és biztonságos módja a mindennapi alapvető dolgok elérésének.
- Keresés bármilyen módon és bárhol . A Multisearch funkcióval a felhasználók most egyszerre tehetnek fel kérdéseket kép és szöveges lekérdezéssel. Hamarosan a Multisearch segítségével a helyi üzletektől és éttermektől is kapnak ajánlásokat a keresők..
- A sokszínűség és a reprezentáció javítása a Google-termékekben, beleértve a Google Keresőben található képeket is.
A Saját hirdetési központ bemutatása
Termékinnovációink középpontjában az adatvédelem és a biztonság áll, és hiszik, hogy a legjobb hirdetések hasznosak, relevánsak és biztonságosak. Így még ebben az évben elindítják a Saját hirdetési központot, hogy az emberek még jobban irányíthassák a YouTube-on, a Keresésben és a Discoverben megjelenő hirdetéseket. A Saját hirdetési központ javítani fogja a felhasználói élményt, és elősegíti vállalkozások virágzását az adatvédelem előtt álló környezetben. A felhasználók hatékony, egyszerűsített vezérlőkkel finomhangolhatják hirdetési élményüket. A hirdetőknek nincs szükségük semmilyen teendőre – a Saját hirdetési központ még ebben az évben elindul, és felváltja a Hirdetésbeállítások és A hirdetésről című részt .