Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google-t nem is érdekli a HTML lang attribútum

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.11.14.

A nemzetközi vagy úgyis mondhatnánk, hogy a többnyelvű keresőoptimalizálásban az egyik alapbeállítás közé tartozik a HTML lang attribútum használata. Ugyanakkor ez az egyik olyan beállítás is, amit a legtöbbször elfelejtenek vagy kihasználva a különböző CMS rendszerek alapbeállításait, nem is foglalkoznak vele és így hibásan is jelölik meg a priorizált nyelvet.

Most rákérdeztek John Muellernél, Google munkatárs, hogy mégis mekkora szerepe van ennek a beállításnak, mire Mueller egyértelműen kijelentette, hogy semmi. Konkrétan figyelmen kívül hagyják, épp a fentebb említett ok miatt, mert a legtöbbször hibás ez a beállítás. Így inkább maguk értelmezik az oldal nyelvét és az alapján sorolják be.

A témába kicsit bővebben is elmerülnek, mely az alábbi videóban megtekinthető:

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet