Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Smart Shopping Béta : Új vásárló célkonverzió

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.05.11.

A Google egy pillanatra sem áll meg, még a vírus sem lassíthatja fejlesztéseit. Sőt, ha lehet, még több újdonsággal rukkolnak elő most, mint korábban. Lássuk, mi a legújabb, a smart shoppingot érintő tesztjük.

Google Smart shopping új betaja a következőket teszteli: kizárólag új vásárlókat próbál keresni, nem visszatérőket.

Az újdonság ‘New customer acquisition’ névvel fog futni (NCA).

google-shopping-ujdonsag

Hogyan működik?

A normál shoppinghoz hasonlóan itt is feltűnhetnek hirdetések YTB, gmail, display és más app felületeken, azonban más algoritmus szerint dolgozik.

Mi a teendőnk?

Címke installálás: ahhoz, hogy a rendszer tudja, hogy a user új felhasználó-e vagy sem ezt a 3-at kell vagy ajánlatos meglépni:

  • 540 napos lista automatikusan létrejön a rendszerben, ha eddig nem volt, amikor ezt a célt választjuk ki
  • A hirdető manuálisan is címkézheti a global site taggel a usereket és adhat nekik új felhasználói paramétereket
  • Customer list feltöltés google adsben 
  • Konverziós értéket érdemes megadni, ha eker, akkor automatikus, ha nem, akkor meg lehet és ajánlott megadni konv. értéket,hogy optimálisan tudjon futni. 

Hol lesz elérhető?

A kampány konverziós fül szekciójánál, beállíthatjuk, mint opciót.

Whitelistért jelenleg még a google kontaktot kell kérni, hogy hozzáférhessünk ehhez a teszthez.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet