Hétfőn írtunk arról, hogy a Google nem áll meg a fejlesztésben, és jelenleg a Google Shopping fejlesztésével rukkolt elő. Lássuk, mihez kezd még a Keresőóriás a vírus okozta helyzet kezelését segítendő.
A shopping hirdetések mellett, szöveges formátumú kattintható hirdetések is megjelentek az elmúlt napokban, amely igen érdekesnek igérkezik.
Egy szemfüles felhasználó, a SEMrush shopping hirdetése alatt vette észre, ezt az új hirdetési formát. Az alábbi képernyőképen a Body Candy testékszerek hirdetése látható és hogy az átlagos shopping hirdetés alatt, feltűnt egy szöveges hirdetés is, amely kattintható és rendelkezik egy címsorral, valamint egy leírással.
A szöveges hirdetés a shopping kártyán tűnik fel, azonban ez könnyen összetéveszthető egy organikus találattal is.
A rendszer a szöveget, a Showcase Shopping hirdetési formátumból nyeri ki. A Showcase Shopping nyitóoldal másolata jelenik meg szöveges hirdetésként.
Ez a teszt egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el, aztán majd a teljesítményből és visszajelzésekből kiderül, hogy bevezetik-e széles körben.