Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google újdonságok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.09.

Google expands Audience Signal Targeting to App campaigns

A Google elérhetővé tette az Audence Signal célzás lehetőségét az Applikációs kampányokhoz is,  amely funkció korábban csak a PMAX kampányokhoz volt elérhető.

  • A frissítés előtt az alkalmazáskampányok célzása teljesen automatizált volt.
  • A hirdetők csak kizárhattak közönséget, közvetlenül nem célozhatták meg őket.

Június 8.- Google expands conversion tracking for Merchant Center

A Google Merchant Center mostantól kibővíti a konverzió követését a keresési  eredményekből és más forrásokból származó adatokra is, hogy átfogóbb teljesítmény betekintést nyújt. 

  • A frissítés a következő hónapokban fog megjelenni.
  • A konverziókövetést kiterjeszti a kereskedők webhelyeiről származó összes konverzióra.
  • A Google ezeket az adatokat a vásárlási keresési élmény optimalizálására, valamint termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztésére használja fel.

A kiterjesztett követés automatikusan érvényes lesz a Google Merchant Centert használó kereskedőkre.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet