Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google vásárlás gomb: „Nem szeretnénk a kereskedőkkel versenyezni!”

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.06.04.

Pár hete adtunk hírt arról, hogy a bevezetésre kerül a Google vásárlás gomb, mely egyelőre csak mobil hirdetéseknél lesz elérhető. Néhányan fenntartásokkal kezelték a hírt, így keresőóriás most mindenkit megerősített abban, hogy nem áll szándékukban beszállni az értékesítői szférába!

Google Buy Button - Vásárlás gomb

Jerry Dischler (az AdWords alelnöke) mélyebb betekintést adott az elkövetkezendő frissítéssel kapcsolatban, és elmagyarázta, hogy a Google vásárlás gomb célja a mobil konverziós számok javítása, illetve a mobil értékesítés elősegítése.

Dischler elmagyarázta, hogy a rendelkezésükre álló keresési adatokat arra szeretnék most felhasználni, hogy a mobil eszközön történő online értékesítést támogassák, mely logikus lépésnek tűnik, tekintetbe véve, hogy a mobil eszközök hatalomátvételét jelenleg az első sorból élvezhetjük.

A Google állítása szerint a megkeresett értékesítők örömmel fogadták az újdonságot, mely számításaik szerint a felhasználói élményt és az értékesítést is nagymértékben elősegíti majd. Előreláthatólag mindkét fél profitálni fog belőle, de ha még ez nem is válna be, abban biztosak lehetünk, hogy az elkövetkezendő időszakban további változtatások lesznek a mobil kényelmi szokások elősegítése érdekében.

A funkció természetesen elsősorban Android készülékeken lesz elérhető, arról az alelnök sem tudott nyilatkozni, hogy iOS rendszeren mikor fog működni ez a fajta funkció.

Forrás

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet