- Advantage+ shopping hirdetésütemezés/ szezonalitás támogatás
Mi ez?
Az Advantage+ shopping kampányoknál ezentúl egyedi hirdetési ütemezéseket lehet beállítani Facebook Ads Managerben, hogy pontosan akkor jelenjenek meg a hirdetéseink, amikor szeretnénk. Az új funkció bevezetése folyamatos a fiókokban, és miután elérhetővé válik, szabadon állíthatunk be ütemterveket új és meglévő hirdetéseinkhez. Természetesen ezzel az eddigi funkciók nem vesznek el, továbbra is futtathatjuk a hirdetéseinket ütemtervek nélkül is.
Miért fontos, mik az előnyei?
- Egyszerűen támogathatjuk a rövid távú promóciókat, például a villámértékesítéseket vagy az ünnepi leárazásokat.
- Kreatív módon használhatjuk az időszakhoz illeszkedő nyelvezetet (pl. “Végre itt a péntek!”).
- Kevesebb és könnyebben tervezhető manuális munka.
- Advantage+ Audiences alapértelmezettként a fiókban
Mi ez?
Az Advantage+ Audiences része az Advantage+ termékcsomagnak, amely fejlett automatizálási és gépi tanulási technológiát használ a hirdetői kampány teljesítményének növeléséhez kevesebb manuális beállítással. Augusztus 22-én elindult már az Advantage+ Audiences integrálása a hirdetői fiókokba, ami elérhető lesz minden kiemelt támogatást nyújtó fiókban, és a legtöbb kampánycél esetén globálisan.
Fontos:
A bevezetéskor az Advantage+ Audience lesz a legtöbb hirdető és kampány célkitűzés esetén az Ads Manager alapértelmezett Közönség beállítása. Választhatjuk az eredeti célcsoportbeállítás visszaállítását is, azzal hogy az Audiences részben az Ad Set szintjén található “Vissza az eredeti közönségkészítési élményhez” opciót választjuk..