Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hasonló közönség létrehozása Linkedinen

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.22.

A Linkedin frissítette a célzási lehetőségeket, így végre sokkal relevánsabb célközönséghez van lehetőségünk elérni, mint az eddigiekben.

A hasonló közönségek létrehozása már a Google Ads és Facebook felületén is elérhető, a hirdetők pedig előszeretettel használják is. Mostantól a Linkedin is kínálja ezt a lehetőséget, melynek köszönhetően sokkal relevánsabb, a cégünk számára értékes potenciális ügyfelekhez van lehetőségünk elérni.

linkedin-celzas

Néhány pozitív visszajelzés:

We use lookalike audiences as one part of our strategy to drive lower funnel conversions. We were able to reach a highly relevant audience that generated more contacts and leads in a way that was profitable for our clients. —Harold Christensen, Digital Account Director, Labelium

We used interest targeting on our Brand Awareness campaigns and we are extremely satisfied with the results so far! — Matt Campbell, Multi-Channel Marketing Specialist, SAS Institute

A Linkedin szerint a teszt során a cégek akár 5-10-szeres elérést tudhattak magukénak, mindezt úgy, hogy közben azt a közönséget érték el, akik valóban hasznosak számukra. Ehhez mindössze egy megegyező közönség létrehozására van szükség, például feltöltött email lista alapján.

Az újdonságról a Linkedin informált.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet