Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan érdemes időzíteni a mobil hirdetéseket?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.01.28.

Mivel a felhasználók többsége állandóan online van, nehéz meghatározni, hogy mely időpontokban van a legnagyobb esély a valós elérésükre, azonban egy most készült tanulmány segít behatárolni, hogy mikor lehetünk leginkább sikeresek.

Nagy általánosságban elmondható, hogy a userek az alábbi időpontokban fogékonyak különösen a mobilos tartalmakra:

  • pihenés közben (74%)
  • amikor aktívan keresnek valamit (68%)
  • elalvás előtt (26%)

mobil-hirdetes-eleres

A mobilhirdetésekre, talán meglepő módon otthon, TV-zés közben a leginkább fogékonyak az emberek. Egy 1000 amerikai körében végzett felmérés szerint a mobil hirdetések leginkább az alábbi időpontokban érhetnek el sikert:

  • otthoni TV nézés közben,
  • elalváshoz készülődés, ágyban fekvés ideje alatt,
  • étkezések közben,
  • boltban vásárláskor,
  • edzés közben.

Mivel jól tudjuk, hogy az érdekes kreatívok és egy márka ismertsége önmagában nem sokat érnek a megfelelő időzítés nélkül, ezért nagyon fontos, hogy figyeljünk oda a célcsoportunkra és az ő fogyasztási (és reklám fogyasztási) szokásaira is.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet