Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan fejezik ki szolidaritásukat a tech-cégek?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.16.

A pénteki franciaországi terrorista támadásokkal kapcsolatban több számítástechnikai cég figyelemreméltóan fejezte ki a szolidaritását.

Az Airbnb egy „Sürgős szálláshelyek Párizsban” felületet hozott létre, lehetővé téve azoknak, akik Párizsban kényszerültek maradni, hogy bizonyos Airbnb szálláshelyeket ingyen használjanak.

Az Amazon főoldalán egy bannert találunk a francia zászlóval és a „Solidarité” – szolidaritás kifejezéssel.

A Facebook felhasználók egy francia trikolór profilkép filterrel fejezhetik ki a szolidaritásukat. Ezen kívül a Facebook tegnap este elindított egy „Biztonságban vagyok” bejelentkező funkciót, hogy a franciaországi felhasználók mielőbb értesíteni tudják az ismerőseiket, hogy jól vannak.

Több számítástechnikai és telekommunikációs cég is ingyenes hívásokat biztosít Franciaországban:

A Google ingyen biztosítja a Hangouts hívásokat Franciaországba. A YouTube oldalán a logó a francia zászló színeiben szerepel, és a videók helyén egy „Párizzsal vagyunk” bannert helyeztek el. A „Latest news” link pedig a France 24 angol nyelvű YouTube csatornájára visz.

A Microsoft egy Skype blog posztban adta hírül, hogy ingyen biztosít helyi és nemzetközi hívásokat, vezetékes és a mobil hálózaton egyaránt Franciaországban a következő pár napban.

A T-Mobile is ingyenes hívásokat és SMS üzeneteket biztosított Franciaország és az Egyesült Államok között a hétvégén.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet