Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Így készülj az iskolakezdésre PPC managerként

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.08.03.

A Google felmérése szerint az észak-amerikai, iskolakezdésre készülő vásárlók több mint 50%-a azt állítja, hogy mielőtt bemegy az üzletbe, online ellenőrizni fogja a boltban lévő készleteket. Ugyanezen csoport 48%-a válaszai szerint olyan üzletekben fog vásárolni, amelyekben a helyszínen történő átvételt vagy érintés nélküli szállítás is elérhető.

Ezért fontos a vásárlókat olyan hirdetésekkel célozni, amelyek a helyi készletre vonatkozó információkat tartalmazzák. Szintén érdemes kiemelni a termékek esetén, hogy azonnal átvehetők a boltban vagy csak később, vannak-e egyéb átvételi pontok. 

Pointy by Google

A kiskereskedések számára egy új applikációt tesz elérhetővé a Google, a Pointy-t. Amennyiben egy vállalkozás nem rendelkezik automatikusan frissülő készlet információval, a Google Pointy segítségével könnyen és gyorsan tudja felvenni a termékeket a rendszerbe és futtathat hirdetéseket rájuk. 

Működése nagyon egyszerű, a termékek beolvasását követően, azok feltöltődnek a kereskedés Pointy oldalára. Ezzel lényegében egy online termékkatalógus hozunk létre, amely a vásárlók számára tartalmazza a naprakész termékinformációikat, az üzlet elérhetőségeit és nyitvatartási időt.

Ajánlatok és kedvezmények

Az ajánlatok és kedvezmények szintén kulcsfontosságúak ebben az évszakban. A Google szerint “discount code” keresések több mint 50%-kal nőttek tavalyhoz képest.

Ezért lehetővé tették, hogy a hirdetők az üzleten belüli kedvezményeket, (mint például a “20% kedvezmény” vagy az “egyet fizetsz, kettőt kapsz”) lokálisan népszerűsíthessék, még promóciós kódok elhelyezésére is van opció a hirdetésekben.

Lokáció megjelölése

A korábban említett kutatás szerint az iskolát kezdő vásárlók 60%-a tervezi, hogy idén a tanuláshoz szükséges eszközök és kiegészítők egy részét kisvállalkozásnál vásárolja meg.

A helyi kampányok egyszerű, de hatékony megoldást jelentenek a különböző méretű kereskedők számára, hogy a Google Térképen, a keresőben, a YouTube-on, a Gmail-en és a Google Display hálózaton keresztül népszerűsítsék az üzleteiket. Ezen kampányok fő konverziójaként az üzletlátogatást, a telefonhívást vagy az oda vezető útvonalakra való kattintást érdemes megadni és optimalizálni.

Optimalizálás az omnichannel célokra

Amennyiben a vásárlók online és az üzletben is beszerezhetik a termékeket, fontos hogy a hirdetések mérését és hatékonyságát ne korlátozzuk. Ehhez érdemes a Smart Bidding stratégia alkalmazásakor az üzlethelység látogatását is felvenni, mint konverziót. A keresési és shopping kampányoknál van lehetőség omnichannel optimalizációra.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet