Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Így védi a Google a fiatalkorúakat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.08.16.

Korábbi cikkünkben arról volt szó, hogy a Facebook milyen módon védi a fiatalokat, a mostani írásunkban pedig a Google-ről lesz szó.

Egy biztonságosabb online tér létrehozása érdekében tett lépéseket a Google. Miután az elmúlt évben a szülők és gyerekek egyaránt több időt töltöttek a virtuális térben, a szakértők felhívták a figyelmet arra, hogy egy olyan virtuális környezetet biztosítsunk a gyerekek és tinik számára, ami biztonságos.

A következő újdonságokat vezetik be:

  •  A változások között szerepel, hogy a 18 év alatti korosztálynak nem megfelelő hirdetések megjelenítése akadályozva lesz. 
  • A digitális lábnyom felett is nagyobb kontrollt kapnak, lehetőségük lesz nekik vagy szüleiknek a gyerekek képeinek eltüntetését a Google találati listájából.
  • A Youtube feltöltési beállítása automatikusan a legprivátabb opciót fogja adni. Kevesebb hirdetést fognak látni, amely pénzköltésre ösztönözné a gyerekeket. Extra funkcióként a szülők beállíthatnak lefekvést jelző emlékeztetőket, aminek idejét ők választhatják ki.
  • A Location History automatikusan ki lesz kapcsolva és nem lesz bekapcsolható a gyerekek által.
  • A Google Play áruház új safety section-nel bővül, ahol részletes információkat kaphatnak a szülők az adott applikációról és a gyűjtött adatokról.
  • Bevezetik a Safe Search-et, ami kiszűri a felnőtt tartalmat a gyerekek számára
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet