Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Íme a Google frissítései a strukturált adatokban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.08.14.

A Google frissítette a strukturált adatokra vonatkozó fejlesztői oldalát, és hozzáadott néhány új strukturált adat ‘tulajdonságot’!

A munkahelyekkel kapcsolatos weboldalak nagy örömére bővült a repertoár. Az Occupation és a OccupationAggregationByEmployer-en belül alkalmazható két új tulajdonság (property) jelent meg, a “JobBenefits” és az “industry”.

internet-search-engine-1433323_1920

Az occupation (foglalkozás) típusú strukturált adatok előnye a rich resultson kívül pl. az, hogy a fizetésekkel foglalkozó weboldalak egyszerűbben gyűjthetnek automatikusan adatokat az egyes állások általános fizetéseiről. Az OccupationAggregationByEmployer segítségével az ilyen fizetésbecslők az állást meghirdető szervezet is fogják látni, lehetőségük van bedobni ezt az adatot is a számításaikba.

Ezek teljesen opcionálisan megadható structured data egységek, nem negatívum a Google szemében, ha nem adunk meg itt semmit, de megjelenhetnek rich resultként a kitöltött elemek.

Az igazi újdonságot ezeken belül a ‘JobBenefits’ és az ‘industry’ megjelenése jelenti. Nomen est omen, hiszen előbbi esetén munkahelyi juttatásokat adhatunk be, az utóbbi esetén a pozícióhoz köthető iparágat adhatjuk meg nem túl meglepő módon. Kiváló lehet ez a Profession-típusú álláskereső-portálok számára.

 

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-adds-new-structured-data-jobbenefits-industry/376569/

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet