A LinkedIn generatív mesterséges intelligencia tesztelés alatt áll, és hamarosan videóba ágyazott hirdetéseket, beszélgetési hirdetéseket és gondolatvezető hirdetéseket kínál a hirdetőknek.
A LinkedIn folytatja az új eszközök és hirdetésformátumok tesztelését és bevezetését, amelyek segítségével a hirdetők hatékonyabban érhetik el célközönségüket a platformon, javíthatják a megtérülést és növelhetik a bevételt.
Generatív AI tesztelése
A LinkedIn elkezdi tesztelni az úgynevezett AI Copy Suggestions-t. Címsorokat és szövegmásolatokat javasol a hirdetésekhez a LinkedIn-oldal alapján. A hirdetők öt lehetőség közül választhatnak, szerkeszthetik, majd alkalmazhatják a másolatot egy kampányra.
Így néz ki:
Csak korlátozott számú észak-amerikai hirdető fér hozzá a mesterséges intelligencia másolási javaslataihoz a LinkedIn Campaign Managerben. A vállalat azonban jelezte, hogy az elkövetkező hónapokban további nyelveken és régiókban tervezi a funkciót.
A LinkedIn csatlakozik a Google Ads-hez , a Meta-hoz , az Amazon-hoz és más platformokhoz, amelyek most (vagy hamarosan) generatív mesterséges intelligenciát kínálnak a hirdetőknek.
Videóba ágyazott hirdetések
A LinkedIn a tartalom előtti és közbeni hirdetéseket hozza el külső megjelenítői hálózatába:
- “Ezek a hirdetések, amelyek mobil- vagy asztali alkalmazásokban és webhelyeken jelennek meg, a hosszú formátumú videótartalom elején (tartalom előtti) és közepén (tartalom közbeni) fognak lejátszani a LinkedIn Audience Network megbízható megjelenítői webhelyein.” mondott.
Conversation ads és Thought Leader Ads
Ez a két új hirdetésformátum nem új, de júliustól általánosan elérhetővé válnak.
- Conversation ads lehetővé teszi több cselekvésre ösztönző gomb beállítását (tartalomhoz vagy ajánlatokhoz), és potenciális ügyfeleket gyűjttését is. Íme egy videó, amely bemutatja, hogyan működik:
- A Thought Leader Ads lehetővé teszi a vállalati vezetők és alkalmazottak tartalmának népszerűsítését – akiknek igazolt tagoknak kell lenniük. A hirdetőknek közvetlen szponzorált tartalomra vonatkozó engedélyekkel kell rendelkezniük . Íme egy példa a Thought Leader hirdetésre:
A LinkedIn bejelentését itt érhetjük el .