Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt a Performance Max újdonsága

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.09.12.

Az új funkció a DSA-hoz hasonló. Ezzel az új URL-szabállyal meg tudjuk mondani a PMax-nak, hogy csak olyan oldalakra irányítsa át a felhasználókat, amelyek valóban hasznosak lehetnek pl. az eladás szempontjából.

Például megmondhatjuk, hogy tartalmazza a „/shop” részt az URL. Vagy ha csak egy termékkategóriában futtatom a PMax kampányt, mondjuk a cipők esetében, akkor például csak a „/cipők” kifejezést használjuk. Ezáltal elkerülhetjük, hogy olyan oldalakra landoljanak a látogatók, amik nem támogatják közvetlenül az üzleti céljainkat, pl. blog vagy kapcsolati oldal.

Miért lehet érdekes ez az újdonság számunkra? Leginkább azért, mert ez a funkció lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy jobban szabályozzák hirdetéseik megjelenítését, mivel manuálisan választhatjuk ki, hogy mit kívánunk pontosan megcélozni. Ennek következményeképp a márka számára konkrétabb és relevánsabb közönséget érhetünk el.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet