Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt a TikTok új jelentése, amely a közösségi vásárlási trendeket vizsgálja

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.02.

TikTok folyamatosan próbálja megerősíteni az alkalmazáson belüli vásárlást. Azt a sikert igyekszik megismételni, amelyet a Douyin, az alkalmazás kínai verzióján végzett in-stream vásárlás során tapasztalt: Br. 37.5 milliárd dollár.

TikTok ehhez képest 2023-ban kb 4 milliárd dollárt termelt. Úgy vélik, hogy a nyugati fogyasztók nem melegedtek bele a közösségi vásárlásba, ahogyan az ázsiai piacokon. Végeztek egy kutatást, ahol az alábbiak szerint alakult 2024-ben a vásárlási hajlandóság: (legalább 1 lakalommal vásárolt).

A Facebook messze a vezető platform a vásárlási szokások ösztönzésében, ezt követi a TikTok és az Instagram, mindkettő körülbelül fele-fele arányban.  A Facebooknak van néhány előnye ebből a szempontból. Egyrészt a platformnak jóval több felhasználója van, mint bármely más közösségi alkalmazásnak, így a méret önmagában növeli a lehetőségeit.

(Ebben a Facebook Marketplace is beletartozik).

Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/report-social-shopping-adoption-trends/725593/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet