Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt az Instagram Explore oldali hirdetések futtatásának új elhelyezési lehetősége

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.11.17.

A Meta hivatalosan bejelentette az Instagram Marketing API-n keresztül az “Instagram Explore home” hirdetés elhelyezést, amely lehetővé teszi, hogy hirdetéseket futtassanak az Instagram Explore kezdőlapon.

Október 4-én  jelentette be a Meta:

“A vállalkozások mostantól hirdetéseket helyezhetnek el az Explore home-ban, abban a rácsban, amelyet az emberek akkor látnak, amikor először érkeznek az Explore fülre”.

A fül mostantól hirdetéseket is tartalmaz, hogy elérhessék az embereket az őket érdeklő új tartalmak felfedezésének legkorábbi szakaszában.

November 11-én, pénteken a Meta bejelentette, hogy az Instagram Marketing API-n keresztül mostantól hirdetések is elhelyezhetők az Explore home-on.

Ez az új hirdetés elhelyezés minden jelenlegi Marketing API verzióban elérhető lesz, és nem igényel frissítést, a jelenlegi API-k működni fognak az új INSTAGRAM_EXPLORE_HOME elhelyezési lehetőséggel.

Ez az új funkció három új képességet hoz:

  • Hirdetések létrehozása
  • Hirdetések betekintése
  • Hirdetések előnézete

Az új INSTAGRAM_EXPLORE_HOME elhelyezési lehetőség mostantól használható hirdetések létrehozására.

Az Instagram Explore home-ra vonatkozó hirdetési teljesítményadatok az Elhelyezés szintű betekintéseknél érhetők el.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet