A Meta hivatalosan bejelentette az Instagram Marketing API-n keresztül az “Instagram Explore home” hirdetés elhelyezést, amely lehetővé teszi, hogy hirdetéseket futtassanak az Instagram Explore kezdőlapon.
Október 4-én jelentette be a Meta:
“A vállalkozások mostantól hirdetéseket helyezhetnek el az Explore home-ban, abban a rácsban, amelyet az emberek akkor látnak, amikor először érkeznek az Explore fülre”.
A fül mostantól hirdetéseket is tartalmaz, hogy elérhessék az embereket az őket érdeklő új tartalmak felfedezésének legkorábbi szakaszában.
November 11-én, pénteken a Meta bejelentette, hogy az Instagram Marketing API-n keresztül mostantól hirdetések is elhelyezhetők az Explore home-on.
Ez az új hirdetés elhelyezés minden jelenlegi Marketing API verzióban elérhető lesz, és nem igényel frissítést, a jelenlegi API-k működni fognak az új INSTAGRAM_EXPLORE_HOME elhelyezési lehetőséggel.
Ez az új funkció három új képességet hoz:
- Hirdetések létrehozása
- Hirdetések betekintése
- Hirdetések előnézete
Az új INSTAGRAM_EXPLORE_HOME elhelyezési lehetőség mostantól használható hirdetések létrehozására.
Az Instagram Explore home-ra vonatkozó hirdetési teljesítményadatok az Elhelyezés szintű betekintéseknél érhetők el.