A Google az elmúlt időszakban (különösen a Koronavírusnak köszönhetően) nagy erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy a vállalkozások minél több felhasználót tudjanak elérni és online vásárlásra bírni (pl. egy nagy újítás az egyelőre csak USA-ban elérhető organikus Google Shopping).
Most pedig, hogy ezen a fronton tovább erősítsen, ismét egy újítással rukkol elő: Hamarosan a felhasználók számára elérhető lesz a Buy on Google funkció.
Ennek a lényege, hogy a termék kifizetésének végéig, tehát a vásárlási folyamat befejezéséig a Google felületén, kilépés nélkül maradhatnak a vásárlók, ott hajtják azt végre.
Ez egyben a viszonteladóknak is több lehetőséget jelent azáltal, hogy új platform nyílik a 3rd party szolgáltatóknak (PayPal, Shopify).
Hogy milyen újdonságokat rejt ez a kereskedők számára?
- Nem kell jutalékot fizetni, ha Google-on vásárolják meg a terméket
- Hozhatja a saját 3rd party szolgáltatóját (pl. Shopify, PayPal)
- Néhány kattintással tudják az árukészletet importálni (feed, képek, technikai részletek stb.)
Az egyelőre kevés információt tartogató részletek itt találhatóak.