Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Jelentős hatása van az algoritmus frissítésnek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.19.

A Google nemrégiben bevezetett ún. “alapvető frissítésének” (core update) célja az volt, hogy pontosabb és relevánsabb találatokat nyújtsanak a felhasználók számára a keresési eredményekben.

Ezen frissítések részeként a Google számos spam elleni intézkedést is bevezetett, hogy javítsa a keresési élményt és megelőzze a manipulatív gyakorlatokat a találatok manipulálására.

A cél az, hogy az emberek még megbízhatóbb és hasznosabb információkat találjanak a Google keresési eredményeiben.

Mit kell tenni, ha csökkent a helyezés?

Itt van a Google korábbi tanácsa azoknak, akiket negatívan érintettek ilyen frissítések:

Nincsenek konkrét javasolt lépések. Egy negatív rangsor hatás nem feltétlenül jelzi, hogy valami baj van az oldalakkal.

Azonban mégis tehetünk néhány dolgot, például:

– A minőségi tartalom még fontosabbá vált (ha lehet ilyet mondani!)

– Várjunk meg egy következő frissítést. Lehet, hogy némi javulást tapasztalhatunk majd a fő frissítések között, de a legnagyobb változások egy újabb alapvető frissítés után következnek be.

Röviden, írjunk valós, embereknek szóló tartalmakat és ne a keresőmotorok rangsorolása érdekében tegyük ezt. Megfontoltan és megfelelően éljünk a mesterséges intelligencia által kínált lehetőségekkel.

Forrás:
https://searchengineland.com/google-released-massive-search-quality-improvements-with-march-2024-core-update-and-multiple-spam-updates-438144

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet