Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Jön a LinkedIn Business Manager

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.14.

A LinkedIn új, központosított platformja megkönnyíti a nagyvállalatok és ügynökségek munkáját, segítségével egy helyen kezelhető a cégünkhöz tartozó (vagy hozzárendelt) összes hirdetési fiók és oldal.

A Business Manager tehát egyszerűsített felügyeleti platformot fog biztosítani az összes LinkedIn-es üzleti tevékenységünkhez.

Amelyek miatt előnyös lesz a LinkedIn Business Manager használata

·   Mivel minden hirdetési fiókunk és oldalunk egyetlen irányítópulthoz fog kapcsolódni, könnyebben nyomon követhetjük őket.

·   Gyorsan és egyszerűen hozzá tudunk majd adni más cégeket vagy személyeket fiókjainkhoz és oldalainkhoz, hogy a nevünkben dolgozhassanak. Így az adminisztrátori feladatok, például engedélyadás és számlázás is egyszerűsödik. Valamint egy munkavállaló távozása sem okozhat gondot, továbbra is hozzáférünk hirdetési fiókjainkhoz és oldalainkhoz.

·   Közönségek és adatok megosztása is lehetséges lesz a fiókok között, így összehangolva és maximalizálva a célzási lehetőségeket.

Forrás: LinkedIn

Gyanda Sachdeva termékmenedzsmentért felelős alelnök blogbejegyzésében utalt arra is, hogy ez az eszköz idővel további lehetőségekkel is bővül.

Mikor érhető el a LinkedIn Business Manager?

Jelenleg még egy korai teszt részeként érhető csak el kiválasztott vállalati ügyfeleknél, de az elkövetkező hetekben világszerte elérhető lesz a vállalkozások számára, ígéri a LinkedIn.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet