Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Kiterjesztett szöveges hirdetés nem jelent előnyt! Vagy mégis?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.08.30.

Augusztusban mindenki számára elérhetővé vált a Kiterjesztett szöveges hirdetés, aminek köszönhetően még masszívabb lehet a jelenlétünk a Google fizetett találatai között. Ugyanakkor továbbra is futnak a hagyományos szöveges hirdetések, így sokakban felmerült a kérdés, hogy jelent-e rangsorolási előnyt, ha valaki a Kiterjesztett verziót használja.

A Google most egyértelműen leszögezte hivatalos oldalán keresztül, hogy ilyesmiről szó sincs, a rangsort továbbra is a licit és a minőségi mutató határozzák meg.

Miért lehet, hogy mégis?

A dolog pofonegyszerű. Az új hirdetési forma a megjelenésének köszönhetően jóval magasabb CTR mutatókat képes produkálni, amivel javulhat a kampány általános teljesítménye, minőségi mutatója is. Ha javul a minőségi mutató – ami, mint tudjuk egyik eleme a rangsort befolyásoló tényezőknek -, akkor erősödhet a pozíciónk is.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet