Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Klikkmánia havi TOP10 / 2015. július

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.08.07.

Ezentúl blog cikk formájában is megosztjuk a havi hírlevelünk tartalmát, alább olvasható összefoglaló bejegyzésünk az elmúlt hónap történéseiről.

Rugalmas ajánlattételi stratégiák

Bali László, vezető keresőmarketing tanácsadó kollégánk kóstolgatja a rugalmas ajánlattételi stratégiákban rejlő lehetőségeket, nem feledve azt, hogy a folyamatban mennyire fontosak még mindig az emberi döntések. Tovább…

CPV ajánlattétel a Facebookon!

A Facebook videóhirdetéseket új ajánlattétellel egészítik ki, mely a megtekintési költségen (CPV) fog alapulni, és 10 másodperc után kell majd fizetni. Tovább…

A Googlebot nem tud hozzáférni a CSS- és JS-fájlokhoz!

Ezzel a rendszerüzenettel szőnyegbombázza e-mail fiókunkat a Google Search Console Team (korábban Google Webmester Eszközök). Kis túlzással az összes ügyfelünk megkapta az alábbi üzenetet, melyben a Google arra figyelmezteti a webmestereket, hogy a Googlebot-ok nem tudják teljes mértékben indexelni az oldalunkat és ez akár pozícióvesztéssel is járhat. Tovább…

Linkkérés: Tilos vagy sem?

A Google továbbra is ködösít a linkkéréssel kapcsolatban, a jelenlegi állásfoglalása szerint a közkedvelt SEO tevékenység nem tilos egészen addig, amíg azzal a Google irányelveit meg nem sértjük. Tovább…

A legnagyobb közösségi média bakik 2014-ben

Asztalos Levente ügyvezetőnk szerint, bár jobban értjük az online viselkedést, mint valaha, ennek ellenére – vagy talán pont ezért -, mégis bődületes nagy hibákkal találkozunk időnként. Levente az inc.com összeállítása alapján mutatja be a 2014-es év legnagyobb közösségi melléfogásait. Tovább…

A pénztárcánkra szabva hirdetne az Apple

Ha éppen szeretnénk autót vásárolni, akkor milyen jól jönnek az online autóhirdetések, a legújabb kedvezményes ajánlatokkal, akár remarketing hirdetések formájában. Főleg, amikor 5 millió forint a keretem és 30 milliós autókról kapok hirdetéseket? Tovább…

Nincsen SEO értékbeli különbség a TLD, nemzetközi fődomain nevek között

A sok találgatás után a Google most választ adott arra, hogy miként kezelik az új, a régi, és a nemzetközi fődomaineket. Tovább…

Útjára indult az új Panda frissítés

10 hónapos csend után végre megújult a Google Panda algoritmusa. Barry Schwarz, a Search Engine Roundtable alapítójának információi szerint a hónap végén indult útjára a Panda 4.2 – ám ezt szinte senki sem vette észre. Tovább…

Vásárolj a Facebook-on!

Alex Kantrowitz, a BuzzFeed senior tech riportere tette közzé a hírt, miszerint az oldalon történő vásárlás bevezetését fontolgatja a Facebook. Tovább…

Facebook hirdetések célzása profin

Ebben a cikkben kollégánk, Dezső Szilvia olyan célzási típusokat boncolgat, amelyekkel egyszerűen és hatékonyan érhetjük el a potenciális célközönséget. Tovább…

+1: Átvettük az INVIA AdWords hirdetéskezelését is!

Örömmel jelentjük be, hogy újabb utazás szektoros ügyféllel bővültünk, így a területen tovább erősíthetjük referenciánkat a performance alapú hirdetések és a keresőoptimalizálás területén is.

Az immáron egyedülálló utazási tapasztalatunkat további ügyfeleink biztosítják: Hurrá Nyaralunk, Repjegy.hu, Útisúgó.hu, VISTA, TUI, hogy csak a nagyobb neveket említsük.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet