A november mindig egy mozgalmas időszak az online világban (köszönhetően az e-kereskedelmi szezonnak), ezúttal azonban kiemelkedő jelentőségű hír, hiszen a Google önszántából rendelkezésünkre bocsátott egy részletekbe menő iránymutatást. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!
1. A hatvan milliárd dolláros üzlet kezdetei
15 éves a Google Adwords: 2000-ben 350 hirdetővel indult, mára több mint egy millió hirdető generálja a több tíz milliárdokat érő cég bevételeit. Tovább…
2. Hogyan ápoljuk hűséges ügyfeleinkkel a kapcsolatot?
Arra a kérdésre, hogy “Hűséges, visszatérő ügyfeleket szeretnél?” valószínűleg mindenki igennel válaszolna. De vajon használtad-e már a közösségi média felületeit a vásárlói minőség növelésének céljából? Tovább…
3. Eljött a második Mobilegeddon?
A héten indult a Google mobilbarát algoritmusába épülő azon frissítése, amely innentől kezdve bünteti az összes olyan weboldalt, melyek a felhasználói élményt zavaró módon, hatalmas pop-up bannerekkel szeretnék a látogatót az adott mobil alkalmazás installálására késztetni. Tovább…
4. A Facebook mobilos hirdetési bevétele elérte a 78%-ot
Nem volt annyira régen, mikor a Facebook felismerte, hogy a mobilos hirdetéseké a jövő. Hirtelen a jelenbe ugorva pedig azt látjuk, hogy bevételeinek 78%-a a mobilos felületekből származik. Tovább…
5. Prioritást mutat a Google Search Console
John Mueller saját Google+ oldalán jelentett be egy apró, de annál fontosabb, új Google Search Console funkciót. Tovább…
6. Ne másoljuk ész nélkül a nagyok keresőoptimalizálását
A Stack Exchange fórumán tették fel a kérdést, hogy mennyire kifizetődő másolni például a YouTube felépítését, feltérképezés és indexeltség szempontjából. A kérdés egészen pontosan így hangzott. Tovább…
7. Dinamikus remarketing a gyakorlatban
A remarketing stratégiák használata lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy reklámokat jelenítsenek meg a weboldalt, webáruházat korábban meglátogató felhasználók számára. A dinamikus remarketing ehhez képest egy fokkal fejlettebb megoldást kínál az AdWords-ben. Tovább…
8. A Google rendelkezésre bocsájtja a keresőoptimalizálás Nagy Kézikönyvét
Most először teszi ezt meg, így kaphatunk egy 160 oldalas, tömör SEO tudományt, amellyel könnyebben érthetővé válik a keresőmotorok működése. Tovább…
9. Fekete Péntek, Kiber Hétfő helyett már Vörös Péntek és Fekete Péter
A Wal-mart, a világ legnagyobb kiskereskedése a bevétel érdekében úgy döntött, hogy ebben az évben először fogja Cyber Monday üzleteit a hálaadás utáni vasárnap indítani, nem pedig hétfőn kora reggeltől, ahogy a korábbi években tette. Tovább…
10. A Black Friday vásárlók 50%-a a netes vásárlást választotta
Amerikában ugyanannyian választották az online vásárlást, mint ahányan személyesen látogatták meg az üzleteket a hálaadás utáni hétvégén, amely kiválóan mutatja az internetes kereskedelem fontosságát – különösen az ünnepek közeledtével. Tovább…