Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Klikkmánia havi TOP10 / 2016. június

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.07.06.

A webáruházak és talán minden e-kereskedelmi szereplő számára a legfontosabb mutató az oldal konverziós aránya. Mind a konverziós arány növelésére, mind a vásárlói útvonalak pontosabb megértésére hónapról-hónapra több lehetőségünk van. Mindenre fény derül a 2016 júniusi Klikkmánia havi #TOP10#-ből!

1. Turbózd fel a webáruházad konverziós arányát

Az online vásárlások száma világszerte nő. Egyre többen, egyre gyakrabban szerzik be kedvenc termékeiket a világhálón. Mégis, ha az e-kereskedelmi konverziók alakulását megnézzük, furcsa eredményt látunk: a konverziós ráta meglepően alacsony – a Bigcommerce blog adatai szerint csupán 1-5%. Ez már csak azért is érdekes, mert pofonegyszerű megoldásokkal, viszonylag kis időráfordítással jelentős növekedést érhetünk el. Tovább a cikkre…konver

2. A konverziós arány növelésének a kulcsa a perszonalizáció

Ha a fizikai boltunkba betér egy érdeklődő, akkor az első interakciókat követően már nagyjából tudjuk, hogy milyen irányba vigyük a kommunikációt, és miként tudjuk hamarosan vevővé konvertálni. Ugyanez igaz a digitális térben is, de mégis nagyon kevesen veszik a fáradságot, hogy személyre szabják az online megjelenést és promóciókat. Tovább a cikkre…

3. A vásárlói útvonal jobb megértése AdWords-ben

Mindenki számára elérhetővé vált a májusban bejelentett béta funkció AdWords-ben, melynek segítségével jobban megérthetjük az AdWords hirdetésekből érkező vásárlók szokásait. Tovább a cikkre…

4. Az ingyenes kiszállítás a legfontosabb webáruház marketing eszköz

A Walker Sands Future of Retail publikált egy tanulmányt, melyben többek között arra voltak kíváncsiak, hogy mi ösztönzi leginkább az embereket arra, hogy a virtuális kosárba berakják a kívánt terméket. Vagyis, hogy mi a legfontosabb webáruház marketing eszköz az e-kereskedők kezében? Tovább a cikkre…

5. 6 fontos AdWords változás 2016-ban

A Google évek óta tesz nagy bejelentéseket tavasszal (általában mobil témában), és ez idén sem volt másképp. A “Mobile-First” folytatódik, ami azt jelenti, hogy a találati lista minél inkább úgy alakul át, hogy a mobil felületet helyezik fókuszba, alárendelve ennek az asztali megjelenést is. A cél az azonos felhasználói élmény, minden eszközön! Tovább a cikkre…

6. Infografika: a professzionális keresőbarát URL felépítésről

A megfelelően átgondolt és felépített keresőbarát URL nem csak a keresőmotoroknak adhat iránymutatást, hanem a látogatóinknak is könnyebb navigációt biztosíthat. Brian Dean, a Backlinko alapítója és John E Lincoln, az Ignite Visibility ügyvezetője egy infografikában szedte össze, hogy mik a keresőbarát URL-felépítésnek az alapjai. Tovább a cikkre…

7. Top internetes trendek 2016-ban

Mary Meeker, a Kleiner Perkins elemzője éves jelentésében idén is publikálta, hogy mik az aktuális internetes trendek. A 213 diás és 30 perces prezentációjából a legfontosabb trendeket a Search Engine Journal szedte össze. Tovább a cikkre…

8. Google kulcsszótervező: csak óvatosan a számokkal!

A Google kulcsszótervező az egyik legkedveltebb eszköz mind a keresőoptimalizálók, mind az AdWords hirdetők körében. Segítségével nem csak új kulcsszóötleteket kaphatunk, ha kampányt tervezünk, de az általunk kiválasztott szavakhoz megtudhatjuk a várható keresési forgalmat és a várható hirdetői verseny erősségét is. Ebből most a forgalombecslés került veszélybe, köszönhetően egy frissítésnek, melyről még nem tudni, hogy csak egy bugról van szó vagy végleges változtatásról. Tovább a cikkre…

9. A mobil sebesség is számítani fog

Sydney-ben, a Search Marketing Summit konferencián jelentette be Gary Illyes, hogy a hamarosan érkező mobil algoritmus frissítésben már rangsorolási tényező lesz a mobil oldalunk betöltési sebessége is. Tovább a cikkre…

10. Tippek, hogy alkalmazásunk sikersztori legyen

Applikációt fejleszteni egy igen hosszadalmas és költséges folyamat, persze csak akkor, ha valami igazán jót szeretnénk létrehozni. A témával foglalkozó szakértők véleménye szerint azonban az igazi fekete leves csak akkor jön, ha az applikáció publikálásra kész: a marketing szakemberek a teljes büdzsé 80%-ának elköltését itt javasolják elkezdeni! Tovább a cikkre…

+1 Google ügynökségi találkozó Athénban

Idén negyedszerre került megrendezésre a Google közép-kelet-európai kiemelt partnereinek szóló ügynökségi találkozója, amelyen a Klikkmánia ez alkalommal is két fővel képviseltette magát. A Google Partner napokat idén Athénban, egy mesés tengerparti helyszínen tartották. Sok értékes információval bővült a tudásunk a CEE régiót és Google jövőbeni terveit illetően. Köszönjük, hogy ott lehettünk!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet