Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Lead űrlap, mint kattintás nélküli konverzió

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.02.19.

A keresési eredmények oldalon (SERP) található lead űrlapok kattintás nélküli konverziót jelentenek a Google Ads- felhasználók számára.

A potenciális ügyfelek űrlap bővítmény elérhető a keresési, videós és discovery kampányoknál.

A korábban béta verzióban elérhető űrlapkitöltő bővítmény mostantól a direkten kattintott keresési, videós és discovery hirdetéseknél is megjelenik. Ha ez a funkció be van kapcsolva, akkor ez azt jelenti, hogy mostantól ha egy felhasználó egy hirdetés címsorára kattint, akkor a keresési eredményeknél megjelenik a űrlap, így a felhasználót nem kell a weboldalra vezetni. Az űrlap kitöltését követően dönthet úgy a felhasználó, hogy meglátogatja a webhelyet, vagy folytatja a keresést a Google felületén.

Google Új Lead Bővítmény Gif

Előnyök: Az ezzel kapcsolatos további cikkek kimondják, hogy az előnyök között szerepel a konverziók növelése és a hirdetések elkötelezettségének javítása. “Miután a potenciális ügyfél lead űrlap kitöltését követően dönthet úgy a felhasználó, hogy meglátogatja az Ön webhelyét, vagy visszatér a keresési eredmény oldalra.” jelentette ki a frissített támogatói dokumentum.

Az adatok lehúzása: A Google kijelentette, hogy a hirdetők manuálisan letölthetik az elmúlt 30 nap adatait közvetlenül a Google Ads rendszeréből, vagy létrehozhatnak egy webhorgot(webhook), hogy az adatok közvetlenül a CRM rendszerbe kerüljenek. A béta tesztelők azt mondják a SEL-nek(Search Engine Land), hogy nagyon fontos egy ritmikus rendszer létrehozása a leadek és a sales között, ha nincsen webhook beállítva.

Ki tudja használni: A súgó dokumentumban meghatározza, hogy a hirdetőknek milyen követelményeknek kell megfelelniük az új bővítmény használatához. A követelmények között megtalálható az irányelvek betartása, az űrlapba beillesztett adatvédelmi irányelvek feltüntetése és egy alkalmas Ads fiók.

Azoknak, akik szeretnék ezt a bővítmény kihasználni 50 000 dollárt vagy annak megfelelő összeget kell költeni, hogy jogosultak legyenek erre.

Miért érdekes? Mivel több hirdetési platform is az automatizálás felé halad, amely kevesebb irányítást biztosít a hirdetők számára, különösen érdekes, hogy a Google további bővíti azt a lehetőséget, ahol a felhasználó nem hagyja el a keresési eredmények oldalt. Ez a kijelentés egy ideje aggodalomra ad okot a SEO szakemberek körében.

Az űrlap kitöltés bővítmény hasznos lehet egyes iparágak számára, vagy megcélozhatnak új, eddig ismeretlen kulcsszavakat. Például a Google szerint ilyen iparág az autóipar, ahol megnőhet az ilyen bővítmények iránti kereslet, míg másoknál fokozatos tesztelések mellett történhet meg az integrálás.

Kritikus pont továbbá meghatározni, hogy a felhasználó hol tart éppen a vásárlás útján.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet